Dzięki bezpiecznemu Torxowi odkręcanie nie jest dziecinnie proste. Ale wysiłek nie przyniósł niespodzianek, a przede wszystkim wgląd w dystrybucję akumulatorów, którą Jobs już przedstawił.

Gdy tylko Apple wprowadza na rynek nowy sprzęt, sadyści z iFixit ponownie uderzają. Nowy 11-calowy model MacBooka Air jest dostępny dopiero od kilku dni i został już przetestowany przez operatorów serwisu internetowego iFixit.

Apple używa pięciopunktowych śrub zabezpieczających Torx, aby zabezpieczyć płytę podstawy w nowym modelu. Oczywiście Apple chce mieć pewność, że użytkownicy nie otwierają urządzenia. iFixit natychmiast spiłował rzędy wkrętaków płaskich, zanim zdążyli poluzować śruby. Jak już przedstawił Steve Jobs, technicy byli w stanie potwierdzić, że wnętrze składa się głównie z sześciu ogniw baterii, co powinno zapewnić MacBook Air długi czas pracy.

Więcej o Macbooku Air na pokazie „Back to the Mac”.

Według iFixit, karta SSD 64 GB mogłaby być łatwo wymieniona przez użytkowników, gdyby wspomniane wyżej śruby były dostępne w handlu. Mówi się, że ten układ pamięci pochodzi od Toshiby, a także pięć z sześciu dużych komponentów na płytce drukowanej MacBooka Air. Szósty układ to pamięć podręczna micro DDR DRAM. Jednak w raporcie brakuje interesującego punktu, czy iFixit był w stanie z powodzeniem złożyć nowy MacBook Air.

Leave a Comment