Nowy iPhone 8 (Plus) i X są dostępne w wypróbowanych i przetestowanych, ale nowych kolorach. Brakuje czerwonego wariantu, a 7-ki nie są już dostępne jako czerwony produkt.

Aktualizacja z 6 października 2017: Szklane plecki iPhone'ów z jesieni 2017 również powodują zmiany w palecie kolorów. Warianty są teraz nazywane gwiezdną szarością, srebrem i złotem. Podczas gdy czarny lub szary iPhone znika ton, srebro i złoto z tyłu są mocno sprane i można je rozpoznać tylko w aluminiowej ramie. Jednak złoto przesunęło się nieco w kierunku różowego złota. Warianty w kolorze czerwonym nie są obecnie oferowane, a Apple przekazuje nieujawnioną część zysków z urządzeń „Produkt czerwony” na cele charytatywne Global Fund. Po raz pierwszy tej wiosny Apple zaoferował również iPhone'a, swój najlepiej sprzedający się produkt, jako produkt czerwony dla iPhone'a 7 i iPhone'a7 Plus. Choć Apple nadal sprzedaje zeszłoroczne modele w dwóch wersjach pamięci, czerwone telefony zniknęły z Apple Store. W przypadku produktu Red dostępne są obecnie tylko różne etui i bransoletki Apple Watch – oraz iPod Touch.

Wątpliwe jest, czy nastąpi powrót iPhone Product Red. Przez dziesięć lat iPhone’a Apple miał w ofercie taki produkt tylko przez sześć miesięcy. Jeśli spojrzysz w szczególności na kolor złotego iPhone’a 8, to trochę brakuje wyobraźni, jak można nadać szkłu mocny odcień czerwieni, który nie wygląda na wyblakły.

Oryginał datowany na 21 marca 2017 r.: W rzeczywistości nie było do tego potrzebne żadne hasło przewodnie: Rok po wydarzeniu „Let us loop you in”, które przyniosło premierę iPada Pro 9.7 i iPhone'a SE, Apple modyfikuje swoją ofertę tylko oszczędnie. iPad Air 2 nie jest już dostępny dla iPada 9.7, iPhone SE ma więcej pamięci, a iPhone 7 jest dostępny w nowym kolorze: czerwonym.

W przypadku iPhone'a 7 to nie kolor jako taki jest decydujący, ale związek z działalnością charytatywną Apple. Po raz pierwszy flagowiec z parku sprzętowego Apple jest teraz dostępny również jako ProductRED, więc Apple przekazuje część zysku osiągniętego z produktu na Global Fund, który jest przeznaczony na walkę z AIDS i malarią w Afryce. Specjalna edycja iPhone'a 7 w kolorze czerwonym dostępna jest w dwóch wersjach pamięci, 128 GB kosztuje 869 euro, a 256 GB można kupić za 979 euro. Telefon Product Red jest również dostępny w 5,5-calowej obudowie jako iPhone 7 Plus i kosztuje 1009 euro (128 GB) lub 1119 euro (256 GB). Ceny są identyczne jak w przypadku iPhone’a 7 (Plus) w innych kolorach, więc Apple wpłaca darowiznę do Global Fund ze swojej marży i nie dodaje jej po prostu – ale taka jest zasada w ProductRed.

Modele specjalne można zamawiać od 24 marca, tj. w następny piątek od godziny 16:01.

Apple wprowadziło czerwoną wersję iPhone'a 7. To sprawia, że ​​Special Edition jest jednym z tak zwanych „urządzeń ProductRED”. Apple przekaże część zysków na Globalny Fundusz na rzecz Walki z AIDS. Oprócz czerwonego iPhone’a Apple wyposażył również iPhone’a SE w większą pamięć i wprowadził nowego iPada klasy podstawowej. Więcej informacji można znaleźć w tym filmie.

Niezmieniony kolor i cena iPhone SE otrzymuje nowy sprzęt do przechowywania w rok po debiucie. Podstawowy model za 479 euro ma teraz 32 GB pamięci, większy model z 128 GB pamięci kosztuje teraz 589 euro. W przeciwnym razie iPhone SE pozostaje niezmieniony. Obecnie nie ma informacji o dostępności, według niemieckich stron sklepu na apple.com SE nie jest obecnie dostępny w nowej konfiguracji, ale wąskie gardło nie może trwać długo.

Dla spekulacji na temat nadchodzącego iPhone’a 8 czy iPhone Edition dzisiejsza zapowiedź niewiele znaczy, prawdopodobnie we wrześniu Apple przyniesie następcę iPhone’a 7. A potem pewnie też na czerwono.

Apple po raz pierwszy współpracowało z Global Fund założonym przez frontmana U2 Bono ponad dziesięć lat temu i dodało do swojej oferty czerwonego iPada Nano. Nanos i Shuffles są nadal dostępne w kolorze czerwonym, wraz z niektórymi produktami firmy zależnej Beats. Powinny one wnieść dość skromny wkład w zyski Apple'a, więc jaskrawoczerwony iPhone 7 (Plus) to dobra wiadomość dla organizacji pomocowej. Deborah Dugan, dyrektor generalna (RED), jest zatem zadowolona z rozszerzenia partnerstwa. Apple wpłacił do tej pory 130 milionów dolarów, a w nadchodzących tygodniach i miesiącach powinno być ich znacznie więcej. iPhone 7 Plus w jaskrawoczerwonym kolorze jest przynajmniej zauważalny, a prezes Apple Tim Cook ma nadzieję sprzedać wiele egzemplarzy tego specjalnego modelu, co podkreśla w komunikacie prasowym Apple: „Prezentacja tego specjalnego wydania iPhone’a w pięknym czerwonym wykończeniu jest dla nas najważniejsza. ważne (PRODUCT) RED do tej pory -Oferujemy uczczenie naszej współpracy z (RED) i nie możemy się doczekać, aby oddać ją w ręce naszych klientów.”

Leave a Comment